[O1] Łącznik wahacza

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bossik
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O1] Łącznik wahacza

    Mi też się raz tak stało. Rozrusznik odrzuciłem bo przecież kręcił. Wszystko wyglądało na to że nie dostaje albo powietrza albo paliwa. No i przez przypadek (bo chciałem sprawdzić czy wszystko ok z rozrządem) zobaczyłem że cięgno przy EGR-ze nie odskoczyło. Parę razy poruszałem nim i od tej pory to się nie zdarzyło więcej. Ale szczerze to po Twoim opisie usterki nie podejrzewałem tego. gstan, rozruszaj to cięgno a jak to nie pomoże to EGR do czyszczenia (lub zaślepienia jak kto woli :wink: )
  • Remek Szczecin
    Drive
    • 2008
    • 54

    #2
    [O1] Łącznik wahacza

    Oglądałem swoja Octavię pierwszy raz od zakupu na kanale i zobaczyłem, że śruby łączników wahaczy nie są dokręcone i mają duży luz. Mam pytanie - czy tak powinno być?
    Remek ze Szczecina

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jak juz to lacznik stabilizatora

      Jesli maja luz to mozna przypuszczac, ze dokrecenie nic nie da, bo wyrobione sa gniazda tych srub w wahaczach, a to wiaze sie z wymiana wahaczy, badz kombinowaniem jak wyciac stare i wlozyc nowe nakretki do wahaczy.

      Luzne sa sruby przy wahaczu czy luzne sa przy laczniku i stabilizatorze.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Remek Szczecin
        Drive
        • 2008
        • 54

        #4
        Przepraszam, może się źle wyraziłem. Te śruby nie latają lużno, siedzą mocno, ale są odkręcone na tyle, że łączniki mają około 4-5 milimetrów luzu i mogą się w tych ramach przemieszczać. Czy to jest prawidłowe?

        [ Dodano: Czw 05 Cze, 08 12:37 ]
        Niedokręcone (ale nie luźne) są przy wahaczu. Może tak musi być, by te łączniki pracowały bez oporów?
        Remek ze Szczecina

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          W laczniku sa takie gumy, tylko nie pamietam czy po obu jego stronach jest tulejka ktora ustawia mozliwosc dokrecenia sruby czy tez nie. Mozna sprobowac dokrecic z czuciem czy cos idzie czy nie. Klucz 16 albo 18mm.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez Remek Szczecin
            Niedokręcone (ale nie luźne) są przy wahaczu. Może tak musi być, by te łączniki pracowały bez oporów?
            Nie dokrecone, czy poprostu widac odstep miedzy guma, a glowka sruby?
            Jest tam metalowa tulejka, ktora nawet po mocnym przykreceniu tej gumy nie docisnie i zostaje odstep. Mozesz miec juz te gumy wyrobione i stad jakies mylne wrazenie. :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • Remek Szczecin
              Drive
              • 2008
              • 54

              #7
              Nie byłem jeszcze na kanale i może właśnie tak jest. Gdy wjadę, spróbuję lekko dokręcić i wtedy się okaże, czy są niedokręcone, czy też śruba już się opiera na tulei. Dzięki za odzew. Pozdrawiam ze słonecznego Szczecina.
              Remek ze Szczecina

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez Remek Szczecin
                Nie byłem jeszcze na kanale i może właśnie tak jest. Gdy wjadę, spróbuję lekko dokręcić i wtedy się okaże, czy są niedokręcone, czy też śruba już się opiera na tulei. Dzięki za odzew. Pozdrawiam ze słonecznego Szczecina.
                U mnie to wygladalo/wyglada tak :
                LINK
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                Pracuję...